Jaar: 2014 - 2013 - 2012 - 2011 - 2010 - 2009 - 2008 - 2007 - 2006 - 2005
    Wed Apr 23 2014 16:40:32
  • Persbericht Telenet : Update mbt Aandelen Inkoopprogramma 2014
    Wed Apr 16 2014 21:00:00
  • Telenet kondigt nieuwe uitgifte van €1.357,0 miljoen aan onder de 2010 Gewijzigde Senior Credit Facility
    Wed Apr 16 2014 13:51:30
    Mon Apr 7 2014 21:00:00
  • Vincent Bruyneel aangesteld als VP Strategie en Corporate Development bij Liberty Global
    Thu Apr 3 2014 15:45:00
    Thu Mar 27 2014 20:05:02
  • Bert De Graeve en Stéfan Descheemaeker voorgedragen als nieuwe onafhankelijke bestuurders Telenet Group Holding NV - Bert De Graeve volgt Frank Donck op als onafhankelijk voorzitter
    Thu Mar 27 2014 17:52:19
  • Telenet kondigt verlengingsproces aan voor Termijnleningen Q, R en T en terugbetaling van Senior Secured Notes met vervaldag 2016
    Mon Mar 24 2014 16:42:01
  • Telenet en MEDIALAAN sluiten nieuwe samenwerkingsovereenkomst
    Thu Mar 20 2014 10:54:34
    Wed Mar 19 2014 20:00:00
  • Telenet brengt België bovenaan wereldranglijst IPv6
    Wed Mar 19 2014 11:50:38
  • Telenet doet het opnieuw: KING & KONG nu nog straffer
    Thu Mar 13 2014 12:00:00
    Tue Mar 11 2014 17:45:00
  • Antwerpse Korte Gasthuisstraat is “De Meest Gastvrije Winkelstraat” van Vlaanderen
    Thu Mar 6 2014 09:30:35
  • Nieuwe commentatoren Sporting Telenet zijn bekend
    Tue Mar 4 2014 12:09:35
  • Openbaarmaking volgens de Wet van 2 mei 2007 - Februari 2014 Update m.b.t. kapitaal, uitstaande effecten en stemrechten
    Mon Mar 3 2014 08:02:00
    Mon Mar 3 2014 08:00:00
  • Telenet NV : Persbericht - Update m.b.t. Aandelen Inkoopprogramma 2014
    Fri Feb 21 2014 08:00:00
  • Persbericht : Telenet start met Aandelen Inkoopprogramma 2014
    Thu Feb 13 2014 07:01:00
  • Persbericht Telenet - Resultaten voor het volledige jaar 2013
    Thu Feb 13 2014 07:00:00
  • Telenet verrijkt zijn Video-on-Demand-aanbod in het Frans met de VoD-catalogus van VOO
    Tue Feb 11 2014 11:09:11
  • Telenet leert jongeren webwijs omgaan met internet en lanceert het gratis educatief handboek ‘het Web dat Wij Willen’.
    Mon Feb 10 2014 12:09:35
  • Jupiler Pro League mogelijk op alle televisieplatformen en voor iedereen vanaf seizoen 2014-2015?
    Mon Jan 20 2014 13:49:44
  • Wi-Fi gebruik in treinstations kent een enorm succes
    Thu Jan 9 2014 10:53:05
  • Telenet-klanten sturen bijna 5,8 miljoen sms’jes met oudjaar
    Wed Jan 1 2014 11:06:54
Dieter Nieuwdorp aangesteld als SVP Strategy & Corporate Development

Wed Apr 23 2014 16:40:32

Mechelen, 23 april 2014 - Telenet maakt vandaag bekend dat Dieter Nieuwdorp (39)  op 1 mei 2014 wordt aangesteld als Senior Vice President Strategy & Corporate Development. Hij wordt tevens lid van het Senior Leadership Team (SLT) en zal rechtstreeks rapporteren aan John Porter, CEO bij Telenet.

Dieter Nieuwdorp werkt sinds maart 2007 op de juridische afdeling van Telenet als VP Corporate Counsel & Insurance. In zijn nieuwe rol als SVP Strategy & Corporate Development neemt hij de leiding over het strategie departement van Telenet en volgt hij Vincent Bruyneel op, die vanaf 1 mei 2014 VP Strategy en Corporate Development wordt bij Liberty Global.

Dieter Nieuwdorp zal de leiding over het strategie departement combineren met zijn huidige rol als Secretaris van de Raad van Bestuur bij Telenet.

"Telenet telt heel wat talentvolle managers in zijn rangen. Met de aanstelling van Dieter Nieuwdorp wil ik bewust ook interne promotie en lokaal talent stimuleren. Dieter is trouwens een Telenetter 'pur sang'. Hij was nauw betrokken bij alle belangrijke beslissingen de afgelopen jaren. Hierdoor heeft hij een uitgebreide kennis opgebouwd en is hij de ideale kandidaat om deze rol te vervullen." reageerde John Porter, CEO van Telenet.

Dieter Nieuwdorp studeerde rechten aan de Katholieke Universiteit van Leuven en behaalde een Master of Law aan de University of Pennsylvania. Hij begon zijn carrière als advocaat bij Loeff Claeys Verbeke en stapte in 2001 mee over naar Allen & Overy . In 2007 verliet hij de advocatuur om bij Telenet als Corporate Counsel en Secretaris van de Raad van Bestuur te starten.

Dieter Nieuwdorp is Belg, getrouwd en vader van drie kinderen. Hij woont momenteel in Herent.

Zoals eerder aangegeven zullen de overige taken van Vincent Bruyneel overgenomen worden door twee andere Telenet SLT leden :  Investor Relations wordt vanaf 1 mei de bevoegdheid van CFO Birgit Conix,  Ann Caluwaerts, SVP Corporate Affairs & Media, zal vanaf die datum de afdeling Corporate Communicatie aansturen

Voor meer informatie over Telenet, contacteer:
Stefan Coenjaerts, woordvoerder Telenet,
T: 015/33.55.44
E: stefan.coenjaerts@staff.telenet.be

Over Telenet
Telenet is een toonaangevende provider van media- en telecommunicatiediensten. Het bedrijf spitst zich toe op het aanbieden van kabeltelevisie, hogesnelheidsinternet en vaste en mobiele telefoniediensten aan hoofdzakelijk residentiële klanten in Vlaanderen en Brussel. Telenet levert bovendien diensten aan bedrijven in België en Luxemburg. Telenet is genoteerd op Euronext Brussel onder ticker symbool TNET. Voor meer informatie, surf naar www.telenet.be

Klik hier om te downloaden